Freeeedag.

Jag har trott att det är torsdag idag ända tills igårkväll, väldigt skönt. Den här veckan har sprungit fram.. Jag njuter verkligen till Max, igår hängde vi i parken och hade det verkligen för bra, sen hade vi myskväll till hockeyn långpromenad med lilleman vi har för varmt för att han ska kunna somna inne & det är så mycket mygg att vi inte kan ha öppet, igår på dagen fick han massa blaffor.. 

På morgonen har vi varit på hm VIP shopping, fick med mig en bikini hem, shorts o t-shirt till Noel o presenter.. Sen gick vi runt o myste lite i vår vackra stad med Angelica & Alvar. Roslagen på sommaren är svårslaget.. Noel somnade i bilen på vägen hem, jag har pressat i solen i två timmar o mer blir det! Åker till rånäs o bosätter oss i poolen när pappan kommer hem, hela helgen består av jobb.. Ska plocka med mig massor av syrener hem ikväll. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0