Respons.

Kolla vilken fin  respons/likes jag fick för mitt fönster på återbruka mera sidan.. Så kul & blev så glad att jag tog tag i vardagsrumsbordet.. Vi ville ha det i vitt när vi köpte men det fanns inte o fabian ska göra ett men det är inte prio ett nu så idag när solen började skina igen så åkte vi o handlade roller.. Hämtade Jocke & Carolina o hade dom kvar här ett tag.. Sen planterade jag min liljekonvalj planta, min absoluta favorit blomma.. Hoppas hoppas den förökar sig. Sen började jag slipa bordet, grundade och har kört en färdigstrykning, behövs nog bara 1 till! Visar bilder sen.. Vi tog en kvällspromenad på 3 km och Noel somnade halv åtta i vagnen, men nät vi skulle flytta honom sen så var dry bara min famn och vaggande som dög, så fort jag la ner honom eller satte mig ner vaknade han så han fick va uppe & är fortfarande vaken, på världens bästa humör, har gått massa massa och gjort bus! Men nu är det läggdags för mamman & därmed även barnet! 
 
 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0