Vi två sen jag var 17 år.

Ni vet en sån där obeskrivlig kärlek, så hela ens inre bara skriker av lycka, varje liten sak han gör & säger, hur han ler & hur han tittar. På mig, just mig. Jag kommer alltid älska honom lika hejdlöst som för 6 år sen & alltid vara evigt tacksam för det lilla miraklet som just vi fick äran att bli föräldrar till. Hur han är världens bästa pappa, som alltid prioriterar oss framför allt annat, att han är min familj!  Grattis till oss på våran 6 års dag världens bästa Fab. 




Kommentarer
Postat av: Sofie

Åh är det redan 6 år, har följt er och din blogg så länge nu & ni är verkligen en helt perfekt liten familj. Vet vilka ni båda är o du vet nog vem jag också är när du ser mailadressen, du valde verkligen den mognaste & trevligaste killen man kan få. Stort grattis & ska bli så kul o fortsätta följa eran vardag & kommande familjemedlemmar kanske?😍

2014-05-16 @ 09:59:03

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0