Instagram

Alltså måste spy lite galla, instagram är lite av en gåta för mig.. Dom jag följer, följer jag för att jag gillar att se deras bilder, och därmed trycker gilla på.. Menar inte att man behöver gilla allt någon lägger upp, men om man aldrig gillar något varför ska man då följa någon? För dom gillar ju andra bilder, för att snoka? Jag vet inte så jag rensade bort 97 följare som aldrig gillar något, o ändå envisas dom med att skicka förfrågningar igen då? Så nu har jag klargjort det, behöver ingen som tittar o håller koll på mitt liv utan o visa det..  Ni kan tycka att jag är skit & jag kan skita i vad ni tycker!  Bra va! :) 

Kommentarer
Postat av: Marika

Känner samma sak, så himla skönt att ta bort dom :)

2014-11-10 @ 03:16:31
Postat av: MissLie

En annan är knappt inne på instagram längre. uppdaterar bara bild lite då och då. har inte ens koll på vilka jag följer. Följer jag dig? Haha, nu måste jag kolla bara för det. Haha! Men förstår hur du tänker :)

2014-11-25 @ 21:17:14
URL: http://www.misslie.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0