Sista myset.

Ja, det är rätt töntigt mitt beteende.. Men alltså, kommer sakna Noel såååååå mycket! Kan inte förstå, två jäkla dagar liksom! Ikväll har vi handlat, ätit thai och fikat hos G-mormor & G-morfar.. Jag har färgat håret & det blev verkligen jätte fin nyans.. Noel sover o jag ligger tätt intill, ska också sova men först andas in min lilla bebis! Han var så ljuvlig ikväll vid nattningen, smekte mig på kinden smackade med läpparna o ville pussas och sen la han sig o sjöng, o jag tänkte vad sjunger han, kollade dit o då gjorde han i ett hus vid skogens slut rörelserna, så underbar!! Och sen vips så sov han! 

Klockan ringer 03:30 imorgon, läääängtar redan hem! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0