Torsdag

Torsdag & efter idag tar jag helg! Så himla himla skönt! Igår efter jobbet åkte jag o hämtade Noel o sen tillbaka till rånäs o till Uppsala med mamma o pappa, julbord på Ikea o lite shopping.. Sen somnade Noel i bilen på väg hem o jag o pappan kunde mysa i lugnet.. Ikväll har han borta match o jag o lilleman ska bara mysa! 

Har börjat lyssna så mycket på Håkan, Lars & melissa igen.. Nästan varje låt har en betydelse för mig, kan nästan känna o ta på känslorna jag hade då.. Visst är det läskigt & häftigt hur stor betydelse låtar kan ha.. En väldigt fantastisk, jobbig, omtumlande, galen & helt underbar tid.. Tänk hur många tårar som runnit till dessa låtar, bra som dåliga!! 


" Du är resan som jag velat ska ta fart, du är gåtan som jag aldrig löser klart. Du är början på nåt nytt & nånting underbart, för mig, för mig, för mig. " 

" Jag är hög nu sen den dagen när du kom, ja jag är hög & kan inte somna om. Och jag undrar om jag nånsin ska nyktra till nån gång, med dig, med dig, med dig"

" Det här är slutet på resan & början på en ny, med dig, med dig, med dig. "

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0