Onsdag

Ingen bra dag idag, jätte ont i huvudet sen igår heeeela dagen.. Hängde hos Paulina en stund imorse iaf.. Märks att vi ses för sällan nu, alldeles för myvket o ta ikapp, så himla tråkigt. Sen jobb o sen hämta lilleman.. 

Har bakat lite till morgondagens home party jag har här, massa Goa tjejer kommer ska bli riktigt mys. 
Har världens bästa sambo, i min skit dag behöver jag bara fråga lite snällt o får alltid ett sånt här svar tillbaka.. Vad det än gäller! Har myst med min kille o sen nattat honom, rutinerna är onte på plats efter Grekland så vi får kämpa lite.. Sen tog jag en lång o varm dusch o när jag kom ut stod Fab med maten i handen.. Nu ska vi se film o mysa! 





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0