Torsdag

Torsdag, solen visade sig en kort stund på vägen till jobbet imorse.. Det var inte igår, även om den inte valde o stanna.. 
I tisdags storhandlade vi, sen lämnade vi pappan hos Sebastian o Carolina för o jobba.. Noel somnade halv sju i bilen för natten så jag pressade revenge o nu sitter jag här o undrar hur jag ska klara mig till nästa avsnitt släpps.. Men men, igår var jag ledig o startade dagen med frukost med Emma på stan,tittandes ut i kylan. Sennheiser o mötte polygen killen, så nu står en avfuktare o jobbar o ska troligtvis stå i 4-6 veckor.. Suck. Så kan det bli. Sen hämta lilleman o vid fem kom kompisarna, taco middag & morotskaka, massa lek o mys! Förut sågs vi jämnt, så himla tråkigt att man inte kan få va mamma ledig hela livet haha! 

Ikväll ska pappan o äta middag o bowla med jobbet, så vi myser hemma & jag ska laga julmat 🙈 tänkte ju vänta på pappan men är SÅ sugen !! Så kan inte hålla mig. Får se om jag bjuder över någon. Noel grinade hysteriskt vid lämningen idag, ända sen vi kom hem från Grekland har han blivit lite deppig när jag gått men alla dagar den här veckan har slutat i storgråt och jag gråter jag med.. Fyfan. Sen blir han ju glad direkt när jag åkt o är glad hela dagen men känns ju ändå så jobbigt!! Hoppas hoppas att det går över snart! 





Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0