Föräldramöte

Hämtade upp Marika o så åkte vi på föräldrarmötet, den nybyggda förskolan ser verkligen såååå lovande ut. Alltså sååå stor, bra planerad o vältänkt. Tror vi får va väldigt nöjda som får ha vår son där.. Det blir en massa nya kompisar också eftersom hysingsvik flyttar dit o det är ju alltid kul. 

Sen åkte vi ner på stan o tog en kvällsfika, middag för min del o pratade massa massa så mysigt. Kom hem till två killar varav den ena legat o vridit o vänt i sängen 1,5 timme, la mig hos hobom o så säger han " hej mamma, kom. Tar armen runt om mig, pussar mig på munnen " och så ligger vi så, tätt intill tills han somnar. Alltså tänk om alla sånna här ögonblick filmades, vill ju aldrig glömma dom. Ska bli mycket bättre på o filma, det är ett måste. 

Imorgon åker vi till Uppsala o shoppar med Louise o Filippa, sen drink kväll! 

Alltså, nybakta scones! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0