Lek

En massa lek för barnen i parken & såklart ville ingen åka hem.. Lunch, sol men blåst.. Svin kall blåst, ursch. Det kom ett dagis o två tjejer tog Noel under deras vingar o släppte honom inte haha, det är alltid så.. Nu sover Noel o jag sitter med en iskall islatte, lyssnar på deppig musik men som gör mig glad. Fabian hatar det så bäst o passa på. Jag börjar bli väldigt känsloladdad känner jag, det märks att vi närmar oss.. Alltså det är ynka dagar kvar. Kan inte förstå. Såklart tänker jag jätte mycket på om det är en liten flicka eller pojke, det har varit en pers för mig måste jag erkänna även om jag inte kommer ångra mig en sekund när VI liksom kommer få titta vad det är, tänk den känslan? Galet.. Nu spelar det ingen roll vem som kommer ut såklart, men att låta bli o undra går ju absolut inte.. O några fler drömmar har jag inte fått heller.. 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Men alltså åå va skönt att veta att jag inte är ensam! 🙈Har så mycket deppmusilk som bara gör mig så himla glad in i själen men filip fatar verkligen inte, han hatar när jag lyssnar på sån musik! 🙈😅

2015-04-23 @ 21:19:35

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0