Onsdag

Vad kul att så många hörde av sig o ville ha lösenord, var tvungen o låsa bloggen för o försöka ordna stilmallarns så jag kommer åt mars månad i arkivet men det gick inte. Jag vaknade halv fem imorse o låg i sängen tills Noel vaknade åtta, vi hade slut på blöjor så fick packa oss iväg o handla.. Hämtat massa paket o sen åkte vi ut till Carolina. Sen vidare till Rimbo.. Hälsade på Mona (morfar) o så fyndade jag jätte snygga byxor från name it till Noel o en efterlängtad kanin från Jellycat till bebis.. Med blommor! Killar kan ha blommor också, sådetså. 

Dock tror jag att mina 20 tal hårband inte uppskattas av pappan eller gudfadern på em pojke haha, men ja vi får väl se vem som tittar ut.. Det spöregnar är sol, haglar, sol, regnar? Bläää!! Gårdagens väder tack! Vi som skulle bygga studsmatta ikväll! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Såg på bilder du lagt upp när Noel fyllde år klister märken på glasburkarna, vart har du köpt dom eller fått tag på?

2015-04-29 @ 16:13:52

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0