Mr Grey

Tänker inte ens försöka, för inga ord kan beskriva hur bra filmen var, precis som boken o såklart ännu bättre. Vi hade topp platser, med helt sjuka skinn fåtöljer, stooooort benutrymme, VIP bar & även om vi inte drack kändes det så lyxigt att folk satt med skumpa runt om.. Vi kikade i affärer innan, åt massa gott & drack den godaste milkshaken någonsin.. En helt perfekt kväll med min bästis. 

Jag somnade halv tolv o vaknade vid ett, har sjuka magknip, känns som jag ska bli magsjuk närsomhelst, hat suttit på toa i drygt en timme men inget händer.. Så nu sitter jag här, tänker på allt mellan himmel o jord o vet ni, jag är världens lyckligaste, det här året alltså! 2015 är verkligen vårt år! Sååå mycket lycka!! Nä om några timmar väntar jobb, hoppas hoppas det här ger ned sig. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0