Torsdag

Idag vaknade jag helt okej pigg, bara för att jag skrev sådär igår, garanterat.. håller på o fixar mig medans lilleman sover.. Efter jobbet åker pappan direkt på match, jag är lite sugen på o att åka, är bara i viggan så tänkte springa inpå Täby C också.. Men vi får se, imorgon är det antingen träning eller match och på lördag morgon åker han till Gotland på match, ja vi träffar inte våran pappa speciellt mycket måste jag säga.. En del verkar inte förstå det o de gör mig rätt arg, medans andra verkligen berömmer mig för att orka, jag har liksom ingen chans till något eget intresse, inte för att det gör mig nånting, jag är så gärna hemma med min plutt men när dom blir två så ja.. Vi får se. 

Nä ha en fin torsdag, våran började med slamtömning. Mysigt va.. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0