Torsdag.

Dagens mage, vecka 27 (26+2) ! 
Jobbkläder på, har slipat som en gnu i rummet, blivit less några gånger o ingen gång glad, det dröjer väl lite till det.. Tar ju sån tid, visserligen är jag helt själv o orkar typ bara hålla på en timme sen måste jag vila, vi renoverade liksom hela huset på 1,5 månad.. O det här tar ju några veckor till, suck.. Men men.. Pappan i huset är förskyld, jag ont i halsen så det är väl vad som väntar. Fab har borta match ikväll, varje match är viktig nu o ikväll är det Iron som besegras.. & jag ska försöka locka lite hjälp med fika.. Vill börja måla på söndag kväll eller måndag för o va realistisk.. Helgen är full av trevligheter & jobb nämligen. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0