Tvättstuga.

Vi har ju inte gjort nånting i tvättstugan, o nu tänkte jag att jag ska måla väggarna & golvet, men det är ju lite SI o så med matta, så då kanske vi eventuellt lägger in klinker o kakel ändå.. Ursch vill verkligen få ordning där inne, vill bara trolla bort allt skit! Mååste ta tag i att rensa kläder också, det är lite vemodigt o behöva ta bort alla försmå kläder för Noel igeeeen!! Insett att jag har cirka 50 mössor från han föddes, jag älskar mössor men helt seriöst! Nä fy skäms!  

Imorse när Noel vaknade var hela sängen genomblöt men blöjan torr, jag fattade ingenting o det luktade ju kiss.. Tills jag ser att jag satt på den vriden, så lilla snoppen hängde liksom utanför.. Jag var helt klart för trött när jag bytte i mörkret igår, stackarn! Hade så gärna velat bjuda på en bild haha, men den spar vi för oss själva. 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0