Vecka 27

Den här veckan gick jätte fort, tack o bock. Det kanske vänder nu? Hoppas hoppas. Idag kan jag knappt gå, lagom roligt på hal snö.. Man får skylla sig själv när man skottat som en dåre.. Men hatar att ligga inne o inte hjälpa till, en sån tjej är inte jag.. Idag står vågen fortfarande på +4 kg, o det får gärna fortsätta så tack.. Annats vet ni ju redan hur jag mår, illamåendet är kvar men spyr inte längre på morgonen iaf, men fick ju halsbrännan istället.. Som sagt, håååårig bebis.. Och brås h*n på Noel & mamma så blir det svart hår i början.. Längtar ihjäl mig!! 

Tror plutten kommer komma den 7:e eller 13:e! Men hoppas på 5:e eller 15:e haha, så sjukt.. Snart har vi en liten bebis. Tänk att jag komner ha två barn som 23 åring, helt galet egentligen. Men så perfekt! Och så är mitt hår mörkare igen.. För mycket rött passar inte in nu.


Kommentarer
Postat av: Threz

Men åhhhh vad fin du är!!

2015-02-03 @ 14:31:47

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0