25 fulla veckor

Alltså har ju sagt det förut men säger det igen, tiden går helt sjukt sakta? Hur är det möjligt. Haha. Jaja, 25 fulla veckor.. Imorgon säger vi hej till vecka 26, och då står bm besök på schemat.. Återstår att se om jag blir skickad till läkare för sjukskrivning eller inte.. Tänker be om ett nytt urinprov iaf. 

Idag ska jag hem o betsa bordsbenen efter jobbet, antikvita blir dom, kommer passa så mycket bättre in till vårt golv så hoppas det blir bra, ska va noga med att låta dom torka bara, jag blir ju så ivrig när jag ska göra något haha. 

Sen ska jag börja med evighets görat projekt kulbana.. Kan tänka mig att mini vill hjälpa till haha. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0