Måndag

Bara Jocke kom förbi igår, vi la Noel innan annars vill han aldrig gå och sova när vi har gäster, men efter typ två timmar kom han springandes.. Ursch rutinerna är sämst nu under ledigheten, det enda possetiva med att dagis börjar igen.. Idag kom snön tillbaka, Noel var överlycklig över att få leka en snabbis innan vi åkte, så länge han slipper overallen är han nöjd.. Stackarn, jag har alltid hatat overall o termobyxor och slutade med det så fort jag fick & hatar det fortfarande haha. Hellre fryser jag lite. Så han har väl ärvt det.. 

Vi ska som sagt fira Nova nu & sen åka skridskor & på kvällen fira farmor. 

22 fulla veckor idag, Noel vill gärna vara med på kort när jag ska fota magen, pussar, klappar och säger hej bebis. Mitt hjärta smälter! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0