En sån dag.

Noel väckte mig halv tio imorse o då gick jag upp o rensade killarnas garderober o fotade lite som kan säljas o en hel del som skänks till uff typ.. Sen var det typ dax att åka till BVC för rota vaccin, Mio har passerat 5 kilo nu.. Pjuh. Och är 57,5 lång. Under medel på både vikt o längd men följer sin kurva så fint! Ungefär som med mitt sf mått med honom i magen.. 

Sen handlade vi o jag köpte äntligen en solhatt, samma från newbie som Noel hade o som hag egentligen inte tycker är fin. Men har letat ihjäl mig känns det som o det finns ju inga fina till små pojkar, så är det enligt mig!  o sen blev jag upprörd IGEN, över att fina solhattar till flickor hänger på rean men inte en enda till pojkar?? Och en hel rundel med Flick kläder o en liten liten gnutta plats med pojk kläder.Så skämmigt så det är inte sant!! Helt ärligt, är pojkar mindre värda eller? För dom behöver väl minst lika mycket kläder o solhattar som flickor? O kom inte o säg att det inte stämmer, för det gör det! 

Okej, lite avreagerande. Nu är jag glad igen, sen kom våra vänner på tacoskväll! En himla trevlig kväll. Imorgon åker vi till Ljusdal, till våra andra vänner o myser några dagar! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0