Friday

Den första riktiga sommardagen o det har märkts överallt, så härligt! Jag började måla i bikini så jag slog två flygit i en smäll, Mio sov i Vagnen o Noel plaskade i Mios lilla badbalja, vill helst inte ta fram Noels jättestora pool än ifall sommaren försvinner lika fort. 

Sen kom Emma o hennes mamma förbi en  sväng o sen kom pappan hem, så åkte vi till Norrtälje o skrev faderskapspapprena, handlade dynor till stolarna ute o så mat på flygis o hämtade ut våran nya Harman kardon, muuuuusic!! Sen hat vi tvättat hela terassen o fixat, grillat middag o druckit drinkar. Avslutade kvällen med en kvällspromenad. Fantastiskt! 

Imorgon vill jag hinna måla, fabian göra räcke, åka till Rimbo o sen ska jag fota trädgårds dop o sen middag hos våra vänner! Hoppas på lika bra väder! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0