Sömnlöst

Noel väckte mig vid två o gnydde o snyftade, han somnade om efter 10 minuter kanske men inte jag.. Har så jäkla ont i halsen o börjar inbilla mig att det är halsbränna igen även fast jag hostar o snorar, huvudet värker & hela magen spänner o har sig.. I helgen måste jag ta tag i bb väskan, alltså så oförberedd på något sätt, känns som det är så mycket vi ska hinna med o tiden bara rusar iväg..  Jag gick iaf upp o ligger o kikar på 50 shades of Grey nu, kommer aldrig kunna nöta sönder den haha.. Ber även till vädergudarna om att strunta i snön imorgon, men det är bara 0 gradigt o ingen is på rutorna så ja.. Fick hem mitt paket från lager house igår också, ska visa innehållet sen..idag ska jag köpa hem nya helg blommor, funderar på en hortensia o snitta av eller pastell rosa rosor med gingst, vi får se.

Någon var väldigt sugen på ett dopp idag.. Jag skulle verkligen behöva bubbla så nästa gång.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0