Söndag

Sypermysig kväll igår, Noel somnade på helt ärligt 30 sekunder.. Jag var pigg o sen hörde pappan av sig o ville hem, rätt tidigt så vi åkte o hämtade honom och körde hem Ronny.. Sen somnade killarna direkt o jag låg vaken till halv fem, Noel vaknade säkert 4 gånger o yrade med somnade om direkt.. Han har 41 graders feber igen o väckte oss på pricken kvart över sju idag igen och har gråtit sen dess typ, ingenting duger, inget vill han ha.. Så jobbigt o inte veta vad som är fel.. Jag har fått ont i halsen igen o är snorig så kommer väl bara gå runt runt..  Noels kompis Nelli blev två igår så vi skulle dit idag o fira henne men jag får svänga förbi med presenten bara tråkigt nog, Noel blev ännu mer ledsen när jag berättade det såklart. Och igår när vi gick från ishallen o han insåg att han inte skulle få stanna, han älskar verkligen o vara där o sprang runt i omklädningsrummen o hade sig. Älskling.. Han är sååå sällan sjuk också så det känns skit det här.. Fjärde dagen med feber över 40 grader, ska ringa o rådfråga.. 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0