Torsdag

Sista dagen med pappan hemma o vi har gjort ingenting, skulle köpa stolar till bordet men dom va slut såklart o så fixade vi lite annat.. Sen sov alla fyra några timmar o det behövdes efter den här natten.. Vi hade planer ikväll men eftersom mini är lite ledsen idag så hoppade vi det.. Nu är han dock mycket bättre o har bajsat fyra gånger idag, så den mjölkfria ersättningen kanske hjälpte fast den luktar skit! 

Ska göra en milkshake o kika film snart. Mums! Är så sugen på en drink också, om jag hittar några färska björnbär ska jag göra en. Idag ville Noel väga sig och att jag skulle väga mig, o gissa vad. 2 kg minus från inskrivningsvikten 🙏🏻🙏🏻 utan att ha gjort något! 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0