Torsdag

Igår flängde vi kring hela stan kändes det som för o köpa grillen, fabian ville ha färgen smokey Grey såklart o den var ju slut överallt.. Men tillslut o så fick lilleman lite nya kläder allting är sååå stort, fattar inte vad vi hade på Noel.. En mamma o hennes mamma tittade på mini o sa oj, han va inte gammal nä 6 dagar berättade jag o dom tappade nästan hakan o undrade hur jag orkade bära runt på honom i ett köp centrum redan o så pigg jag såg ut, vi hade ingen vagn eftersom grillen skulle få plats, o dom berömde mig massor.. Så glad man blir.. Sen kanske det ser ut som jag är nyförlöst när jag går men det är en annan femma! 

Sen handlade vi mat o så hem lagom till Noels sovtid typ.. Imorse gick jag o Noel upp när han väckte mig kvart över åtta o Fab o mini sov kvar i sängen till efter nio o jag bakade lite smått, sen fick vi gäster som kom för o fira fabian... Killarna fick också presenter. 

Nu sitter jag i soffan med en sovande kille i knät o den andra i famnen.. Alltså livet! 💙 

Snart kommer killarnas farfar o sen ska jag förbereda lite inför morgonens grillkväll! Hoppas vädret blir bättre tills dess. 


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0