Torsdag & HELG!

Tänk att kunna älska torsdagar, så fantastiskt! Vi har tagit helg här hemma, det firar vi med tacos & rödtjut när pappan kommer hem från träningen.. Jag kom precis in från en löprunda, har kört varje dag hela veckan o nu känns det som jag är på gång, jag hoppas hippas det.. Har man inte den där motivationen är det helt kört! 

Igår traskade vi runt i kylan på marknaden o avslutade med middag med Carolina o Wilma. Sen skulle vi se Modus men somnade visst. Så det tar vi igen ikväll! Alltså hösten, sommar o höst är mina månader det. Jag älskar vädret ute nu, visst det är kallt, men färgerna, den friska luften & att springa runt med löv under fötterna! Fantastiskt! 

Från veckans pwn & löprundor ! 




Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0