Torsdag



Dagarna rullar som alltid på och idag tar vi helg igen, galet! Idag ska vi ha födelsedagsbrunch för Emma här så jag har förberett kycklingsallad, fruktsallad, chiapudding & smoothie. Sen blir det frallor, juice, semmelwraps & islstte för de som får äta det. 😅 Jag Äter iaf min middag som lunch idag istället, så nara titta på behöver jag inte! Det är alltid så omständig att göra något sånt här, vi gör väldigt mycket framförallt på helgerna o då är det ju sådär o sitta o knapra en morot, som imorgon. Då kommer Mikaela, David & Moa på middag och man vill såklart va delaktig i den, nu får man ju äta 600 kalorier så helt mat fattig blir man ju inte men ni förstår grejen! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0