Lördag

Oj, några dagars frånvaro.. Våran vecka har varit fullproppad, brunch, middag i rånäs, middag hos basse o Carolina, mall of scandinavia med Carolina, Wilma, Mikaela & Moa! Så mys! 

Igår somnade vi halv tio? Galet, o idag har jag jobbat! En väldigt bra o rolig dag! Sen lite plock till middag, o sen Baileys milkshake.. Idag är min träningsfria & unna mig dag och jag skulle ha unnat mig salta chips men fabian köpte fel så gjorde Milkshakes men fock såklart ont i magen efter 3 klunkar haha.. Jaja! Imorgon hade jag tänkt fixa på tomten men det kom ju snö idag, så vidrigt! Jag var ju sååå redo för vår! Blä! O det är påsk nästa vecka? Huuuur galet är inte det?



Recept på Baileysmilkshakesen! 
Till två stora glas! 
2 dl mjölk
1 dl Baileys 
4 dl glass 
4 msk oboy 

Mixa allt i en mixer/blender, provsmaka o ha i mer Baileys eller mjölk efter smak.. Toppa med grädde! 😋 

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0