Söndag

I fredags startade jag dagen med en löprunda i två minus grader medans killarna fortfarande sov, det känns så skönt att starta dagen med träning o veta att man inte behöver träna sen!

Sen lämnade vi Noel i rånäs, han sov där o har fått mysa helt själv, det behövdes & vi hade egentid med serier, rödvin & vår lilla kille tills han somnade! Det var så himla mys, Mio är en helt annan kille när han är själv, helt tyst o bara myser och det var skönt för alla att slippa bråk!

Igår efter jobbet åkte vi till rånäs för o hämta noel, taco middag och grabbarna och våra små bubblade, när vi kom vid elva tiden pressade vi lite serie & idag har jag jobbat min sista dag på blomsterlandet, det känns svin tråkigt & sorgligt efter 4,5 år.. Men nu blir det nya äventyr!✨ Jag fick iaf ett fint kort, fin choklad & fick välja saker i butiken för 500:- perfekt då jag redan tittat ut massor!

Ikväll är Fabian på hockey & jag o killarna ska mysa lite innan läggdags!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0