Måndag

Jaa, dagarna går.. jag har spenderat i princip hela min vakna tid på jobbet, vi har jobbat galet mycket, tidiga mornar till sena kvällar & imorgon har äntligen min första lediga dag, det behövs!! Jag är sällan trött, men jag har somnat ståendes senaste kvällarna så jag längtar till helgen då jag tänker sova uuuuuut! Ikväll har vi iaf hängt hos våra nya grannar efter jobbet, det är SÅ lyxigt att vi kan gå till varandra på några minuter!👏🏻 Och imorgon är det efterlängtad brunch & efterlängtade tjejer, saknat dom såå mycket!❤️

Och jobbstatusen då, det är skit kul, jag har fått avdelning barn & blev även den första coachen.. Det betyder väääldigt mycket ansvar men också ett grymt schema!

Som pricken över i:et fick jag idag en såå rolig förfrågan.. Emelie som är ansvarig för lager157 sociala kanaler har kikat på mina bilder o vill nu att jag blir lager157 ambassadör!✨ SÅ jäkla roligt & det gjorde min dag! Näää sängen kallar nu, ingen sovmorgon imorgon inte! 💕


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0