Fredag!

Okej 1 dygn utan pappan, 4 kvar! Killarna va sååå snälla mot mig igår, jag låg på soffan typ hela dagen med undantag för o fixa frukost och lunch, killarna lekte tillsammans & framåt EM var jag mycket piggare.. Vi åkte o handlade o mötte upp mormorn, sen åkte hon med hit och åt o lekte med barnen och när hon åkte gick vi och sov allihopa, jag hatar att sova själv, inbillade mig ljud hundra gånger, gick o kollade så dörrarna var låsta typ 3 gånger och ja ni vet!

Idag mår jag bättre, snoret har slutat rinna så har lite ont i halsen & bihålorna nu bara, allt känns bättre så fort snoret försvinner, hur mycket snor finns i en människa liksom? Vidrigt!

Vi ska äta frukost nu och sen gå ut, alla behöver frisk luft och jag tänker kolla om de finns nååågra blåbär kvar i skogen 👏🏻

Sen kommer ju brudarna o äter tapas och dricker gott! Hur mysigt som helst!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0