En grym helg!

Herregud vilken helg, jag lever fortfarande på den! Vid fyra möttes vi upp på åtellet för en fördrink, vid 5 hoppade vi på bussen till Stockholm och till boqerian för middag, tapas och cava, massa skratt, pinsamma saker & kärlek.. sen traskade vi vidare till bion, först en drink på en pub bredvid & sen slog vi oss ner i vipstolarna!

Filmen var SÅÅÅ BRA, på riktigt SÅÅ BRA! Jag vill se den igen o igen o igen! Vi hade så galet kul, trevligt & mysigt! För mycket alkohol, för mycket god mat osv osv!❤️

I lördags hade vi mysdag, mitt planerade fotojobb blev inte av o vi bakade bullar istället, sen kom Petra o vi tog en drink innan vi åkte vidare till Linn för middag o lite fest med jobbet (gamla jobbet) sååå gott, trevligt & kul!

Igår åkte vi till Leos lekland till tio med Sandra, Johan o barnen! 4 timmar lek o bus o vi föräldrar var nog tröttast efteråt, barnen hade så himla kul o vi med!

När vi kom hem somnade jag på soffan en stund innan vi åkte till rånös för söndagsmiddag, killarna blir så lycklig och det gör mig så glad!

Idag startade vi dagen med Pw med Linn o Nova, Såå härligt väder och så skönt att komma ut!🙏🏻 sen åkte vi o handlade lite inför morgondagen, allahjärtsnsdag är alltid en favoritdag! Och när pappan kom hem åkte vi till Nånö o firade Kerstin, Wilmis o föräldrarna var också där och de var så länge sen vi sågs så det var efterlängtat! Hoppas er helg varit grym!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0