Gällstad

Alltså vilken intensiv, grym, galen & helt fantastisk dag!! Imorse ringde klockan 04:30, Mio passade på att hänga med mig o myste o när jag sen åkte somnade han om gott med pappa o storebror! Hämtade upp Elvira 05:30 och styrde bilen mot kungenskurva för o hämta upp två andra coacher & sen vidare mot gällstad, lager 157 kärna & huvudkontor!

Vi var där till elva och från 11:30 till 16:45 körde vi gärnet med hela gänget, årets butik och så det bästa, nya vår & sommarkollektionen!!

Jag är såååå taggad, så glad! Det kommer sååååå mycket fint, till tjej, kille & barn! Jag kommer bli sååå fattig! Skulle vilja visa er vartenda plagg jag fotat men ni får hålla ut, massvis av saker kommer iaf redan finnas i butik på onsdag 25/1, då är det vårsläpp & det kommer bli grymt!!

Vid fem rullade vi hemåt & vid tio var vid hemma, intensiv dag och jag kommer somna gott nu tills klockan ringer imorgonbitti för jobbhelg! Puss!


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0