En sentimental kväll!

För exakt fyra år sedan hade vi blivit inskrivna på BB, vi skulle snart få träffa den lilla fantastiska mini människan som legat i min mage i nio månader, så förväntansfulla! 


Han hade inte särskilt bråttom precis, men när han väl bestämde sig för att de var dax tog de inte många minuter, imorgon blir han fyra år, FYRA, det är sååå himla overkligt, är han fyra år?? På riktigt? Han föddes ju nyss! 

Jag blir så sentimental, tårarna rinner och jag har så mycket känslor stt jag inte vet vart jag ska göra av dem! Min fina lilla underbara kloka Noel, som varit världens nöjdaste och gladaste unge sen han slog upp sina blåa ögon för första gången! Sååå evigt tacksam för att vi fick honom! 



Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0