shut my eyes

det är okej att sakna någon
det är okej att älska någon mer än något
det är okej att hata den personen man älskar bara för att det gör jävligt ont
det är okej att gråta jävligt mycket
det är okej att tycka synd om sig själv i den situationen
det är helt okej med mig!

image23

& vi har inte hörts på flera dagar. sist i plugget i ons.
din söta röst, den förstör mycket för mig.
men jag skulle aldrig klara mig utan.
och jag har inte glömt dig än.
och det är deffentivt inte okej med mig!


beeeeeeeeeeeeert ville ha en puss. a real one. typ som du i somras! genom tv-rutan skulle
vara patetiskt. men det gick, lika bra som i somras med dig igenom det frostiga glaset
begrepp rånäs roslagen.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0