Without you

jag vill veta om kärlek finns


Tänk alla famnar jag lämnat, av längtan till dig.

Vad är igentligen sånt som kan göra en blind?

Kärlek kan göra en blind, dom säger så.

Och jag tror dom, deffentivt för alla gånger

alla gånger dina händer varit sådär nära & jag

 inte vet vad jag ska ta mig till, då är jag nog blind.

För stunden är jag blind, verkligen blind. Jag hör nästan

Igenting heller bara dina andetag, och din hjärtslag.

Vet inte vad jag ska göra eller säga, för du tystnar

ner musiken, du tystar ner mig,


 

Every lonely night

Every lonely day

Without you


 

Jag vet precis hur det känns när du är sådär nära.

Sådär nära att ingenting annat igentligen spelar någon roll, alls.

När man tror att man gråter men det är vatten från huden, iskallt vatten.

Vatten som kommer utan någon förklaring till varför dom kommer just då.

Men det kallas nervositet, när man börjar kallsvettas och darra

det är helt sjukt hur en människa kan orsaka så mycket

Som en sak som det, kallsvettning, darrningar.

Kanske för att den personen är det finaste man vet.

jag vet inte. verkligen inte.
 

Du kanske tror jag ligger här och skrattar, att jag skrattar åt tiden vi hade.

Men jag gråter åt den, tiden som gjorde mig mest lycklig. Jag gråter verkligen åt den. Jag gråter åt att vara nära, åt att vara trygg, åt att vara din.
För att det är förbi, för att vi är förbi.

Jag kan igentligen aldrig tänka framåt.


det har gått så jävla lång tid nu. sen du skrev det där som fick mig att snurra.


Kommentarer
Postat av: Anonym

förstår verkligen hur du menar.

2007-04-29 @ 16:56:36

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0