du får mig

du kan ge så jag tar åt mig.

igår var vi lediga fasen va skönt. tog mig in till sthlm, träffade fanny.
vi gick lite på stan sen kom emma, igentligen var tanken att jag då
skulle julhandla med sofie, mikaela och karolina men eftersom
dom verkade vara på jakt efter nånting skippade vi dom & drog oss
mot andra vägar. hur som helst så köpte jag inte en enda julklapp,
bara saker till mig själv så typiskt mig för hur ska det gå ihop nu?
smartass. sen åkte jag hem och pluggade i raketfart, sen åkte jag
till fanny, vi käkade varma mackor med massa grönsaker, mumsigt.
vi kollade desperate housewives & sen lite nio månader, and we
still want a baby. ibland blir det sådär jobbigt att man börjar få ont
i magen, men hur skulle det gå ihop. tänk om, tänk om.
idag är det onsdag vilket inte innebär nånting igentligen, förutom att
det är lucia imorn och att det är friskis, vilket innebär värd för mats,
vilket innebär Rimbo If killar, please kill me tonight, and let me live
tomorrow. helgen kommer bvara full av bajsjobb, är inte alsl särskilt
taggad på att jobba och slita just nu, i need som time for my self.

jag kan ingenting om kärlek, men jag märker att jag faller för dig ändå.
och jag vet ingenting om mig själv längre, eller varför jag inte klarar
av att släppa in någon, men det bara är så. förlåt mig för det. snälla du.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0