im lost in you

I wanna spend the whole night in your eyes.

imorgon är det julafton, vadå julafton liksom. vet inte ens om jag ser fram
imot det sådär mycket som man borde göra, men det blir nog skit mysigt
tillslut. idag är hela dagen helt fullspäckad, massa bak & möten osv. iihhhi
jag vet inte varför, men det känns så än.  Idag mår jag nästan sämre än
igår, halsen börjar iofs ge med sig men inte min näsa och min feber satt
känns rätt meningslöst allting. Väcktes inatt av ett sms från än underbar
människa och jag vet inte varför men allting kändes helt plötsligt ännu
svårare. och jag vet verkligen inte, och vad svarar man på sånt? jag är ledsen
för att det måste vara så. Nu har jag precis tagit en varm dusch och
förhoppningsvis kommer emma snart ringa & säga att hon gärna vill fika
osv. skulle vara ruttet perfekt för mig just nu, hur som helst så vill jag bara
säga till er alla från oss alla, ha en riktig god jul, ja där kom det. det är fan
jul nu, och om två dagar är det över gud så positivt. taggar inför mellandag-
arna iaf, det blir ännu mer ruttet nice förhoppningsvis. Merry Christmas everyone.

It's a cold and it's a broken hallelujah.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0