jag går inte isär när jag går med dig.


idag var det bowling på gymnastiken, weho. inte särskilt långvarigt för min o sofies del eftersom det var läge för färging för oss. Jag är igentligen aldrig nervös inför sånt där, känns som jag redan testat allt som går, blev iaf mörkbrunt med röd nyans,vet inte om det känns så överdrivet bra och uppklippningen blev nog fan lite väl kort, men håret växer ju ut tillslut och efter jullovet ska jag fixa det här lite bättre, sen är jag förmodligen nöjd. sarah kanske förhoppningsvis kan fixa det också. Efter allting tog jag mig in till täby c, träffade jaqueline sen drog hon och jobbade o jag shoppade, när jagvar på väg hem mötte jag solveig och stannade ett bra tag till, igentligen har jag lust o skriva ner hela "resan" vi gjorde idag för det var grymt sjukt o kul, men kommer hålla på i timmar så skippar det, var förbannat trevligt iaf. Nu ska jag försöka vänja mig med mitt röda korta hår, sätta på en grymt bra film A walk to remember och sen sova gott o länge imorn. tack gode gud för det.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0