mina läppar smakar salt

välkomen hem till sverige & berga.
okej nu orkar jag inte dra värsta feting historen om hur bra & dåligt jag har haft det
det skulle för den delen aldrig gå heller, utan beskriver det med några ord istället,
GALET, VACKERT, UNDERBART, SJUKT och TA MIG TILLBAKA NU NU NU NU.
Nu har jag äntligen fått in mina bilder från thai, det blev tillslut tvåtusenfyrahundra
sjuttiotvå stycken, ja överdrivet mycket men en bild säger alltid mer än tusen ord.
Nu har jag nog grymt mycket plugg att ta igen plus jobb, vi som hade behövt den
här tiden tillsammans älskade. jajag vet det är fel men jag känner så än.
Jag vill bara att mina käraste ska veta att jag är så ättad över att få vara hemma, även
om tiden inte räcker till för oss så känns allting så mycket lättare när ni är nära.
vi är pullorna och kommer alltid o vara, jag älskar er av hela mitt hjärta finns inte ord.

Under alla dom timmarna vi sovit tillsammans, under alla dom timmarna våra kroppar
varit  så tätt intill varandra att det inte funnits en tanke på hur det skulle vara utan din
emot min, under alla dom timmarna du suttit helt stilla med mig bara för att få mig att
förstå, under alla dom timmarna mina läppar har smakat salt för att du fått mig att gråta.
under alla dom timmarna mitt hjärta har slagit hysteriska slag och min fingrar darrat.
Ja, under alla dom timmarna har du varit  den enda för mig och det har inte varit ett dugg
komplicerat, inte en enda gång. Men på avstånd är saker jävligt komplicerade & på avstånd
får man för mycket tid för sig själv och sina tankar, för nu är vi där igen ja vi har nog
kommit dit där man inte orkar eller kan fortsätta längre. hur mycket man än vill så är man fast
i sig själv. och jag vet att jag har gjort fel hela tiden, och jag vet hur mycket jag har sårat dig och
jag är verkligen inte värd det här, men snälla du. lämna mig inte, inte ikväll inte just nu.


jag blir aldrig kär i någon, sånt där är slöseri med tid.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0