please don't stop the music

Bit i kudden älskling, pappa byter våning.

okej tredje december & första dagen i skolan på två veckor. det kändes skönt att träffa alla som saknat mig så enormt, hihi. jag vet, helt underbart. Fast lärarna verkade inte ens ha fattat att jag var utomlands? sån jävla koll. hursom helst klippte vi ökade längder på helhuve, jag vet inte vad jag ska säga om det här längre för det gör mig galen & allt prat från alla om permanenten, för fan alltså. jag har inte ens ork till dig längre. Efter det vare käk, jag o fanny drog oss till pizzan och fick i oss varsin skitgod sallad som vanligt, sen var det matte och sen en kort bildlektion, för att sen åka till jobbet (doktorn) för at jobba (skita) min första dag ( i en burk), det gick förvånansvärt bra, fast en del gick åt helvette också. Klockan åtta lämnade jag iaf jobbet & blev skit glad samtidigt som jag blev skit sur. men tack gode gud för snö, även om den inte får ligga kvar. sen kom min mor o hämtade mig i rösa & nu har jag tagit en sjukt varm dusch & väntar på att min kära ska komma hem så jag får höra hans röst innan mina ögonlock blir alltför tunga. det behövs nu, kommer ta en vecka till. tre nu, fan.


Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt fem gånger.
Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan.
Gör likadant med resterande frågor."


Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Hur går det för dig då? älskar dig.

Vad gillar folk bäst hos dig?
Trevlig resa gumman!

Vilken raggningsreplik faller du för?
sista nu. älskar dig så jävla mycket.

Vad var det första du sa imorse?
ingen träning idag?

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Ja vi sitter på bussen och funderar över
hur du ska få ner bajset i burken? haha


Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
okej synd :( jag saknar dig jätte mycket sötnos.

Så vad säger du under förspel?
har du bytt om?

Och efteråt?
Men gud, hur gick det då? Jag som trodde du var hemma o hånglade.
Du vet väl att även om det står i veckorevyn så är inte sex lika bra som
Jympa när det gäller fettförbränning! inte för att du behöver bränna men ändå.

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
hihi, jag kom på det.

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
försoningssex? ;o

Vad sjunger ditt favoritband om?
känns förjävligt utan dig.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0