time to pay back.

har varit lite dålig på att skriva nu, men tiden har inte räckt till det.
Juldagen var jag bara hemma och myste med N, bytte våra julisar
osv. Annandagen skulle vi hunnit med bussen, vilket inte gick som
väntat så åkte ner med sandra o hennes farmor, och vi vidare till
täbban, där vi sen träffade mickan. en massa galen shopping måste
jag tilllägga, för det var världens hysteri överallt, galet folk som skrek,
grinade & skrattade. hittade en hel del grejer faktiskt, och som vanligt
lite för många örhängen, nu har jag sju stycken till att lägga i min
samling. När vi kom hem, hade jag lovat sandra att klippa & färga
hennes hår, så det tog vi tag i bliv grymt snyggt faktikst och hon blev
ritkgit nöjd, sen tog vi oss en promenad till Linbacken och kollade
in robin o felix replokal, dom spelade lite o vi sjöng o drack sprite
som dom bjöd på, sen traskade vi hem mitt i natten och vad som
hände den natten vill jag inte ens tala om. och igår blev jag väckt av
sofie halv tre, för det var ju bio som gällde, frudd svikte som vanligt
men sofie, joakim emma o jag fick det myspys anyway. solstorm,
grymt jävla bra film. och efter filmen blev det rush för mig o emma till
tunnelbanan fick bli ett snabbt avsked till jok, den skiten som ska till
thai nu, skulle göra allt för att få komma tillbaka, finns inga ord i
världens som skulle kunna beskriva den där oslagbara känslan av
att spolas under vågarna, se solnedgången från världens finaste
utsiktsplats, eller känslan av hur det bränner under fötterna och
känns hur sanden skvätter när man springer ner till havet, fan vad
jag vill tillbaka.fan alltså. väl hemma igårkväll iaf så blev det lägg-
dax, mobilen under sängen ( ni som vet, kanske förstår varför) sen
väcktes jag av klockan halv tio, begav mig sen med emma in till norr-
tälje för att fika o hitta något till nyår, nog hittade emma en ritkgit disco
pärla, men icke jag. får se hur det slutar, nu väntar en kväll med jag
vet inte vad, kasnke att jag tillomed är lite nervös. ja det kan va så.

Januari månad ser fan inte ljus ut, jobbjobbjobbbjobbbjobbbjobb.
känns som att jag redan är helt död. och så var ju julen över, byebye.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0