underbara två år.

idag fick jag ligga kvar i sängen, min mage orkar inte längre. och sen är det
nånting annat också, vet inte vad det är med mig längre men min kropp orkar
inte med mig längre, och jag orkar nog inte ritkgit med mig själv heller.
dessutom har jag inte sovit bra alls i helgen och natten var riktigt jobbig,
drömde två mardrömmar på nio minuter, verkligen galna mardrömmar
dessutom. så imorse orkade inte ritkgit jag komma till skolan och bli irriterad
på en massa onödiga saker. tyvär så är det ibland, så är grymt tacksam över
att det är lov snart, gud va skönt det ska bli, får se om jag kommer träffs dig
då. så jag har degat i mitt rum, kollat på en massa bra mys filmer och tyckt lite
synd om mig själv, fast jag är jävligt lycklig över hur bra det blev i mitt rum nu,
ritkgit super nöjd. årets första julklapp. idag fyller inez två år, och jag är så
grymt glad över det, sådär glad att jag får tårar när jag tänker på det.
Nu ska jag snart käka och sen ska jag upp till henne, gratta henne en massa
och sen ska jag nog träffa nichlas & imorn ska jag in till stan träffa, sofie
och mikaela o handla lite julklappar, hoppas jag iaf på att jag kommer göra.


image723
Tiden går för fort min kära.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0