ursäkta röran vi bygger om.

dagarna känns tunga & långa och tiden räcker inte till ändå. igårkväll var det
personalmöte, julbord osv. lämnar det så. sen åkte jag hem till fny, vi hade ju
redan missat betty & desperate, våran tisdags drog, så planerna blev sängen,
fanny pratade ur sig en massa & tillslut blev hon trött & då var jag pigg, som
vanligt. jag fick iaf en del tråkiga sms, eller det är sånt som är så självklart att
det ska behöva komma nu. fan. sen var det skola,  är så irriterad på en massa
saker hela tiden & jag är jävligt ledsen för det, men snälla ni try to grow up, just
for a moment. sen åkte jag o sofie hem till henne, fick äntligen se "ursäkta röran
vi bygger om" och det ser ut o bli sjukt fint, deffentivt. sen blev det bråttom, men
bussjäveln såg oss iaf. sen var det skratt & ännu mera, folk måste tyckt att vi
var dumma i huvudet, vilket vi nog är också. sen kom vi hem till mig & började
plugga, och laga mat, och plugga, och fläta, och fläta, och sjunga singstar, och
sen kom jooooooocke, weho. och vi kollade i rodens skolkatalog och jag kom dit
igen, dit jag alltid kommer när dit namn dyker upp. blev iaf så att jag kopierade
hela eran klass i kopiatorn eftersom jag inte fick skriva i skolkatalogen för mammi.
sofie o joakim är ju iaf alltid för söta (muppiga) tillsammans det är nog det som gör
det så bra. sen blev det bonde söker fru & lite heros hann vi med, sen råkade ett
sms firas iväg och jag fick ursäkta mig lite, och sofie blev lite lättad. puh.
sen cyklade dom stjärtarna iaf hem och jag tog en dusch. Nu ska jag plugga lite till,
prata med en ny vän och försöka glömma det idag. Ja jag vet hur förjävlig jag kan
vara, men det går inte alltid o bara ignorera det där, jag är verkligen ledsen för det.
Imorn är det jobb som gäller igen, hoppas på att det nya schemat som ligger i mitt
fack ser bättre ut och jag slipper jobba that day when you relly don't want to work. please.

& juste, jag har ju helt glömt o berätta. Jag har legat på samma strand som
leonardo dicaprio har haft sex på. Maya beach, ja det var nästan lika hett som i filmen.


image721

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0