vi kunde dela samma kudde.

your just another freak!image717

  • Måndag; Jobba
  • Tisdag:Personalmöte, tis-kväll med fny.
  • Onsdag: frugan
  • Torsdag:Jobba
  • Fredag: Jobba
  • Lördag: Jobba
  • Söndag: Plugga


min vecka är fullproppad, jag som hade gjort upp en
massa planer. tex idolkväll med marie o marika. Men
jag ska fixa en ny kväll, för jag saknar oss så sjukt mycket.
och så träningen som jag skulle börja ta tag i igen nu
efter allt svullande, dessutom är jag värd nu torsdagar
framöver, måste byta bort den också. crap, orkar inte.
snälla, låt mig dö en stund tillsammans med dig.



Jag vill tillbaka till Thailand, tillbaka till världens finaste
paradis, tillbaka till ett liv utan det här för jag orkar inte.
Jag är ledsen men det finns ingen tid till oss kvar här.
och jag vet verkligen inte hur det här ska gå, hur vi ska
kunna komma loss, du håller mig för hårt. Jag kan inte
andas längre. du var en gång allt jag hade.


& nya dagar väntar med nya tidsfördriv.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0