You left me drowning in my tears

And you won't save me anymore

igår vare sista dagen i skolan, och vi bjöds påimage731
smörgåstårta & julklappar från tomten. På något
sätt gjorde det ont att gå ifrån skolan, även om
resterande två åren kommer ägnas i den salen.
Men vårterminen kommer se anurlunda ut, våran
älskade jörgen om man nu får uttrycka sig så
kommer lämna oss efter två veckor, vilket känns
förjävligt och långhårskursen avslutas tack o lov
och en hel del annat. hur som helst så är jag
inte alls taggad på skola så snart, så ska fanimig
njuta till max nu. idag var jag med caroline o fikade
i norrtälje, köpte en julklapp till min far & sen drog
vi oss hemåt. Min hals är ur funktion så jag tog
en varm dusch, gjorde äckel jävla te med honung,
snurrade in mig i en filt & tyckte lite synd om mig.
när som helst kommer tre underbara kvinnor hem
till mig, och jag kan inte förklara hur bra det känns
att få träffa dom alla, ina käraste. Imorn ska jag jobba
och fanimig va kul det kommer bli, lär vara tjockt
med folk & jag kommer kanske dö av stress.
men jag ska försöka hållla ut, för våran skull.

tre dagar kvar till julafton, ser man ens fram imot det?

Kommentarer
Postat av: S

JAAAAA bella, man ser fram emot det som faaan :)

2007-12-22 @ 14:59:47
URL: http://Frokenandersson.blogg.se

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0