ARVINGARNA.

Jag är för rädd för o öppna hjärtat ,för rädd för o se vad som finns innuti.


herregud. jag blir tom på ord och på fantasi.
Igår vaknade jag iaf tio över nio av att min familj sprang  runt  som huliganer i huset.
Jag gick upp o duschade o packade eftersom jag visste vad som väntade.
När mamma kom upp för o väcka mig var jag redan klar, hon blev stolt men samtidigt
ledsen hon såg det hon också, de var min första tanke när jag såg mig i spegeln
för deppig för o ens kunna prata. Jag fattade nog inte hur jag skulle klara av o åka bort
för jag var deppig enormt och det jobbigaste är att jag aldrig kan förklara eller få någon
o förstå inte en enda människa. hur som helst så åkte vi iaf iväg till väddö
och när vi vart där ett tag kommer familjen oscarsson, robin med okcså. och pärlan AGGE.
cutest I ever meet. sen så drog vi ner till vattnet o steke o badade för fulla muggar.
Jag o becca var as taggade inför kvälllen alltså sjukt mycket taggade, så vi ville börja fixa
allting men lite för tidigt. Jag o robin o becca spelade iaf kort för o vänta på maten, jag måste
bli president när jag blir stor för jag vann säkert tusen gånger. Robin lovade mig många 
danser till Arvingarna, han lovade att patte skulle dansa med mig också. sen så åt vi bajs god mat
riktigt, sen så bestämde vi oss för o fixa till oss jag fixade beccas frisyr och hon blev supernöjd
jag med, så det var riktigt lyckat. jag fixade tillomed mamma o camillas. haha. ja jag är född
till det, som dom sa. Robin skulle ha skuss in till folkets park av patte o typ fredde eller nån.
och jag becca, camilla o mammi skulle få ta cyklarna. shysst. När vi ska cykla efter att mamma
o camilla svept två cider så börjr det regna vi bestämmer oss för o cykla ändå och tillsluit kommer
vi fram och när vi kommer in till öltältet där patte,robin o ja den andre sitter.
Dom ville iaf inte sitta i regnet så dom drog till donken o skulle
käka. fyfan. hur somhelst så börjar Arvingarna o spela o jag o becca drar
upp på dansgolvet, damn. KASPER OCH KIM. tusen heta ögonblick, tusen ögonstunder.
shises, jag blev kär förbannat kär i dom. sjukt mycket, och så när Kjell råkade ta mig på rumpan
och Kim kollade o mvi behövde hjälp o mimade med munnen - är det okej? så höll jag på o
dö. jag vet inte vad jag ska ta mig till alltså, sjukt heta. och det var sjukt skön stäming o sjukt bra
musik. ELOISE, värsta schlager, ont, SOMMARTIDER HEJ HEJ. allla var med, jatack till Älmsta
vikingalunden, det var massa najs grabbs. och så ryskarna? va. dom gav sig inte alltså.
har nog aldrig dansat med så många olika människor i mitt liv, alltså inte ens i närheten
av the wave kännsla. det var ritkgit nice iaf.  det var spöregn ritkigt HAGEL, och jag har nog aldrig cyklat
en halv mil på tio minuter, men vi hade tempot.. ja vi trampade för livet.

sen idag var vi o hälsade på Lukas, i deras nya stuga på singö.
de var sjukt fint o mysigt där. sen åkte vi hem o jag sov nog hela vägen.
nu är jag trött så jag ska se på en film, kasnke oc ifressten eftersom det är det bästa
och för att jag redan sett det fyramiljoner gånger, och för att det aldrig slutar bli bra.
sen ska jag tänka på dig, och önska dig lycka till. hålla tummarna det lovade jag.
och jag älskar din röst, den är typ pirrig i kroppen på något sätt. bra.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0