ascoolt tidsfördriv?

- Vilken svordom använder du mest?
för många men "fan" eller "jävla"

- Äger du en iPod?
javisst.

- Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
kvart i tio

- Använder du flip-flop's även när det är kallt ute?
nej.

- Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
nej.

- Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?

ursch mycket. skulle iofs mest köpta skit saker som man kommer
på typ ett år efter och då ångrar man sig.

- Har någon någonsin kallat dig lat?

ja verkligen. Men min far har nog kallat mig det fler.

- Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare?
nej men ibland önskar jag att jag hade det dom där svåra nätterna.

- Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
nej. skulle va sandra då som berättar något småhemligt varje dag.

- Vad åt du till middag?
taaaaacos.

- Använder du huvtröjor?
typ ofta. nu dessutom. kan vara det mysigaste.

- Kan du vissla?
japp

- Finaste Svenska dialekten?
göteborgska eller gotlänsdka. haha.

-Tycker andra att du är omtänksam?
Jag har inte en aning, men det hoppas jag.

-Är du beroende av något?
kärlek?

- Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält?
fritt fall tilt eller extrem. HANG OVER va min favorit.

- Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
typ ofta. det är något man inte slipper.

-Vem fick dig på bra humör senast?
alltså på riktigt, Fredrik han söta ord. och MARKOOLIO.

- Vilken film kan du alla replikerna till?
Eva & adam. haha

- När flög du senast?
ett år sen.

- Pratar du några andra språk?
engelska? och franska, näsyan flytande. (inte)

- Försöker du alltid lära dig nya saker?
jag älskar att lära mig nya saker men jag vet inte riktigt
om jag har tillräckligt mycket stake för o lägga ner tid på sånt.

- Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar?
alltså en tatu, dessutom skulle den göras i början av augusti.
Men nu kan han dra åt helvette. nej nu tog jag i, jag ska förhanlda ändå.

- Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Ja, iaf erbjuda sig.

- Vad har du med dig in på bion?
trevligt sällskap. IM FREE im festis.

- Gillar du att flyga flygplan?
känslan är ju as skön, men som långa resor trist.

- Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
jag älskar försiktighet och så vänlighet.

- Gillar du din boendesituation?
absolut.

- Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
känns inte som min sömn har någon inverkan på om jag  fungerar
eller inte, men åtta timmar är för lite och nio för mycket så åtta och en halv.

- Äter du frukost dagligen?
ja, annars fungerar jag därimot inte.

- Är dina dagar fullbokade och stressiga?

ibland, oftast inte.

-Är du allergisk mot något?
nej inte något alls.

- Brukar du hamna i trubbel för att prata på lektionerna?
brukade fruktansävrt ofta, visade sig på omdömena också.

- Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?

är jag sugen så köper jag. men se resultatet.

- Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?

om det är prov osv på mig själv, annars aldrig.

- Tror du på liv på andra planeter?

deffentivt.

- Vem var den sista personen som gjorde dig arg?

jag minns inte.

- Kommer du bäst överrens med personer av samma kön eller motsatta?

båååda könen.

- Hur valde dina föräldrar ditt namn?
jag skulle bli en elvrira, men jag såg ut som en izabella. vadå såg ut.

- Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

orka.

-Skulle du någonsin hoppa fallskärm?

Ja deffnetivt. har iofs hoppat någonslags sån där utomlands as nice.

- Tycker du om att krama folk?

nästan always. kan vara det mysigaste som finns.

- Vilka kändisar har du blivit jämförd med?

Ashleey olssen?

- Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?

JAAJa ritkgit.

- Får du dåligt samvete efter att du ätit kött?
nej,

-saknar du någon just nu?
Ja facktiskt sjukt för mycket.

-Är du oksuld?
ingen som är intresserad skulle jag tro.

-Vem var din första kärlek?
jag har fått den där frågan så många gånger och min första riktiga har
jag nog inte ens upplevt ännu, även om jag varit sjukt mycket kär.

-Tror du på gud?
nej jag tror nog på något större väsen.

-Blåbärspaj eller Äppelpaj?
Blåååååååååååååbär.

-Är du romantisk?
Det avgör helt den jag håller kär.


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0