för att dom är dom.

My day.

Igår var pullorna här för o fira min dag. det var verkligen skönt o få umgås med dom
som betyder allra mest på den dagen som kanske betyder allra mest. Iallefall så var
det bara sjukt mysigt allting, allt som har med deras spridande av kärlek o göra.
Jag älskar det sjukt, och när det var dax för o sjunga för mig lät det som en hel orkester
kom igenom dörren och jag fick tårar. sen gick vi ut och gjorde lite förbjudet, eller vi som
vågade  göra förbjudet. Sen så var jag, panna o sofie uppe o snackade o gjorde stupid things.
haha ochsen vare det dax för Panna & Sofie tätt imot mig i min trånga säng inatt!
daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaamn va hot det var.
Imorse var det dax för skansen, aaaah jag som älskar skansen idag sög det. tråkigt.
Nu jävlar är jag taggad för något så ska nog fan ut med lite folk. yes. och bra och mys.

image236


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0