how to find a husband

igår kväll skulle jag sofie, joakim o fredrik tältat. Men vi fick inte tag på fredrik eller

hur det var, men då skulle vi tälta vi tre bara, men sofie och jocke var för söliga

så vi tog en riktigt mys kväll vid "berget" vid vattnet, med massa tända ljus perfekt

himel, och perfekta människor. vi pratade om hur mycket saker som helst.

vi frågade oss själva, om det fanns liv på andra planeter? om det var stjärnor, kometer,

eller astronauter vi såg där uppe i himlen. vi pratade död, vi pratade liv, vi pratade

fylla, vi pratade otacksamhet?, vi pratade vänskap, vi pratade framtid, vi pratade resor,

vi pratade räkningar, vi pratade kräftskivor, vi pratade sprit, vi pratade kärlek, och vi pratade hat.

Man skulle säkert kunna sitta sådär o prata sönder hela natten om det inte vore för kylan.

jävla skit sverige, jag är så trött på det här. det var iaf riktigt jävla sjukt kallt ute igårkväll, jag

skakade nästan hela natten och tanken av din kropp emot min gjorde inte saken bättre.

nej inte det minsta. du vet när du frågade om jag frös, och jag svarade jag och du frågade

om jag ville ha filten, men jag svarade att det skulle vara så mycket bättre med dig.

och du log och sa att det gjorde du mer än gärna. jag vet precis, det var när du fanns till

där för mig, för den lilla stunden. jag tror jag hoppas för mycket, att jag vill för mycket.

och min tröja luktar fortfarande dig, ibland tänker jag att jag aldrig ska tvätta den eller

andvända den. släpp aldrig min hand igen. jag måste va sjuk, sjuk sjuk sjuk.


låt det alltid vara så gud, låt det alltid finnas lite kvar av allt det där fina.

image343


Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0