hurricane

Visst känns det fint att va vid liv en dag till?

Jag känner det inte, sommarn snurrar fort när vi bara snöar bort.
Vart är den där sjukt fina kännslan av sommarn, den som gör en helt konstig.
när bara det där lilla behövs. Jag hade planerat, tänkt ut en perfekt sommar
vid vattnet jag i dina armar, du i mina läppar. och jag slängde bort det igen.
Jag tänkte på det då, hur det var att hållas om av dig hjälp jag antar att sånt
här bara är för drömmare, och jag antar att jag är en sån.
Jag kollade dessutom på The holiday inatt, och jude law säger jag bara.
man kan inte bli annat är kär i han och det  blev jag såklart, okej att jag varit galen
i han sen tidigare men sånt där är alltid jobbigt att man ska behöva bli galen i
människor man inte ens sett irl. och appråpå galen, ikväll är det Las Vegas, jag
är sjukt besatt av det herregud. sen så ska jag se prison break, för länge sen sist
och det får mig på så jävla bra tankar sjukt bra. allt. du. du.du. om sjutton år.


och kärlek är bara något som gör  en kåt och konstig.

Kommentarer

♥ Skriv vad du vill här:

♥ Namn:
♥ Spara uppgifter

♥ Mail: (visas endast för mig)

♥ Blogg:

♥ Skriv

Trackback
RSS 2.0